دلیل ترید کردن با vps

شما می تونی یک سرور VPS با سیستم عامل ویندوز خریداری کنید با حد اقل مشخصات فنی چون نیاز به قدرت و حجم هارد ندارید

با این کار و با نرم افزاری که در ویندوز خودتون موجود هست به اسم REMOTE DESKTOP CONNECTION با وارد کردن ایپی ادرس نام کاربری و رمز عبوری که از فروشنده دریافت کرده اید وارد یک کامپیوتر دیگری در خارج از ایران دسترسی داشته باشید.

روی ان موزیلا یا گوگل کروم نصب کنید و وارد به فرض سایت بایننس شوید و ترید انجام دهید. با این تفاوت که بایننس شما رو با توجه به ایپی سرور شما در هر کشور کاربر اون کشور تلقی می کنه نه ایرانی و این چنین می توانید از تحریم ها مصون شوید.

چند نکته مهمه:

۱- اگر شما قبلا اکانت رو در کشور ایران ایجاد کرده اید ایپی شما همیشه در سایت صرافی در سابقه شما ذخیره خواهد ماند پس ممکنه باز شما شامل تحریم شوید. پس لازمه روی یک VPS یه اکانت جدید بسازید و با اون شروع به کار کنید.

۲- لازمه ترجیحا ایپی سرور VPS شما ثابت باشه یعنی اگر شما تریدر دائمی هستید و در این بیزنس مداوم فعالیت دارید سرور رو به صورت ۳ یا ۶ یا ۱۲ ماهه اجاره نمایید تا ایپی شما ثابت باشه. این خود لازمه خرید از فروشنده معتبری است نه اینکه امروز سرور رو ارائه بده ولی ۲ ماه بعد سرور تعطیل بشه و دسترسی شما محدود بشه.

۳- همه این موارد تا زمانی میسر است که سایت صرافی از شما مدارک هویتی نخواهد. اگر زمانی از شما مدارک خواست مسلما از شما مدارک همون کشور رو می خواهد به فرض شما سرور VPS از المان گرفته اید از شما مدارک شناسایی المان می خواهند و در صورت عدم ارائه ان ممکنه حساب شما مسدود بشه.راه حل برای این کار هم اینه که شما در صرافی ترید انجام بدید ولی سرمایه رو خارج و در کیف پول نگه دارید شاید تحریم شدن کیف پول درصد کمتری داشته باشه تا صرافی.

دیدگاه ها بسته شده است